N
Hej. Jag kan inte få upp stprlekstabellen.Om foten är 18,5cm.. vilken storlek ska ja köpa?
Tradurre 0
1 commenti Marca:
Sezione:
Area di utilizzo:
Categorie:
Colore:
Forma:
Tomaia:
Suola:
Dettagli:
Codice articolo:
È possibile selezionare più opzioni
Registrati
Benvenuto! Inserisci un nome utente e una password per continuare.
Get instructions sent to this email that explain how to reset your password
È stata ora inviata un'e-mail con le istruzioni per reimpostare la password.
Segnala post
Elimina
notiziario
Hejsan svejsan Nellie och vad skoj att du frågar här på sajten! Vinterskor brukar man använda lite längre, och ha lite större plats i. Därför rekommenderar vi att du väljer storlek 30 - då har du en växtmån på cirka 1,5 cm.

Tradurre